2013. máj. 1.

Hajmosás szódabikarbónával, hajöblítés almaecetes vízzel



Kicsit le vagyok maradva élményeim szavakba öntésével, de most megpróbálom behozni a lemaradást:) Kipróbáltam, milyen hajat mosni szódabikarbónával. 1 evőkanál szódabikarbónát elkevertem pár deci vízben, majd lassan átdörzsöltem vele a hajamat. Meglepődésemre teljesen zsírtalannak éreztem a zuhannyal való öblítés után. A neten számtalan helyen fellelhető ukász szerint 1 evőkanál almaecetet felöntöttem szintén pár deci vízzel és ezzel is átöblítettem a hajamat, hogy rendbe tegye a PH-mat. Azért ezt is vízzel még kimostam a hajamból, nehogy ecetszagú maradjak. Az eddigi természetes hajmosási verziókhoz hasonlóan szintén könnyen fésülhető volt a hajam. A legnagyobb pozitívuma jópár nappal később ért: az istennek se akart bezsírosodni a hajam a szokott időben, kb. megduplázta a hajmosási periódust:D A fórumokban olvasott kommentek miatt nem térek át végleg erre a módozatra, miszerint hosszútávú alkalmazása hajhullással járhat… Nem merek a végére járni:O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése